sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Elämä on ikuinen jatkuva retki !

Nukkuhöperö (ystävä keksi tän nimen kun valittelin sille väsymystä joku pv :D) ryhdistäytyy! Oon tässä viime päivinä ollut vähän väsähänyt, mutta tällä hetkellä tunnen itseni hyvinkin virkeäksi. :) Mulla lähtee bussi Helsinkiin parin tunnin päästä. :) Kulta lähti sinne jo aamulla työpaikan gaalajuttuseen ja koska se ei sisältänyt avecia, tulen vähän jälkijunassa, tai paremminkin just siinä bussissa perässä jatkoille. Haha, mua alko huvittaan että oon menossa johonkin jatkoille. :D En oo kyllä moniin kuukausiin ollut missään jatkoilla.. No juu, onhan tää nyt eri homma, kun on oikeesti jossain paikassa, eikä missään kaverilla (+tosiaan gaalan jatkot, joihin en edes osallistunut..:D). Seuraava yö sit vietetäänki hotellissa, sitä seuraava laivan hytissä ja siitä seuraava taas Viron puolella hotellissa. :) Oon ihan innoissani !! Pienet ja isot lomat rakkaimman kans on yks parhaita juttuja mitä keksin. Ihanaa päästä hetkeks pois Suomesta, en oo Tallinnassakaan käynyt näin aikuisiällä varmaan kertaakaan. Mulla on vähän samalla tavalla jännä olo, kun lapsena kun oli lähdössä jonnekin. :D

kuva viime lokakuun laivareissulta, parvekkeelta oli ihanat näkymät :)


En oo vielä saanut kovinkaan paljon aikaiseksi tänään, mut aika hienon kalanruotoletin tein aamulla unenpöpperössä. :D


Nyt mie vielä latailen lisää matkamusiikkia puhelimeen ja pakkailen viimiset pikkujutut (onneks meidän jääätävän iso matkalaukku lähti jo edeltä eikä mun tarvi raahata sitä :))).

Ps. Juju on vaan niin paras, etten voi vastustaa kiusausta laittaa taas... Tää(kin) on ihan mieletön !


Ihanaa, eikä yhtään ahdistavaa(!) sunnuntaita söpöset.<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti